عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس:

شاهد رشد باثبات و دنباله‌دار بورس خواهیم بود

رمضان همراه اول

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بیان اینکه امیدواریم با حضور خاندوزی به عنوان وزیر اقتصادی و دارایی شاهد شروع رشد مطلوب و منطقی شاخص بورس باشیم، گفت: با اجرایی شدن طرح‌های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی اقتصاد، زمینه بهبود وضعیت اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی و نیز توانایی‌های وی برای رفع مشکلات اقتصاد کشور، افزود: خاندوزی، اطلاعات زیادی نسبت به اقتصاد کلان دارد و همچنین در این میان از سوابق علمی و پژوهشی بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه خاندوزی، پایه‌گذار طرح مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر خانه‌های خالی است، گفت: به طور حتم با اجرایی شدن برنامه‌های وی، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود و زمینه سر و سامان دادن به حوزه‌های مختلف اقتصادی فراهم خواهد شد.

علیزاده اظهار داشت: وزیر پیشنهادی اقتصادی و دارایی تحقیقات عمیقی را برای حوزه وزارت اقتصاد و نیز سازمان بورس انجام داده و رویکردهای مثبتی را نسبت به این حوزه دارد. کاملا مشخص است که وی می‌تواند کمک شایانی را در این زمینه داشته باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس افزود: اهالی بازار سرمایه تا امروز تمایل خوبی را از خود نسبت به حضور خاندوزی در وزارت اقتصاد نشان داده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده آغاز ایجاد اعتماد از انتخاب وی برای سکانداری وزارت اقتصاد است.

علیزاده خاطرنشان کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصادی و دارایی نسبت به بازار سرمایه و نگاه کلی وی به تامین مالی واحدهای تولیدی از بازار سرمایه می‌تواند کمک‌کننده در تعیین مسیر معاملات بازار باشد.

وی گفت: این مسائل، جزو مواردی هستند که به عنوان رویکرد حمایتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی محسوب می‌شوند، بنابراین با شروع به کار وی می‌توان شاهد عملکردی خوب در اقتصاد کشور و معاملات بازار سرمایه باشیم.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید