بازار سرمایه امروز قرمزپوش شد

رمضان همراه اول

بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی نزولی داشت و با وجود اینکه در ساعات ابتدایی و همچنین میانی معاملات روندی صعودی داشت و تا یک میلیون و ۵۸۵هزار واحد افزایش یافت در نهایت با چراغ قرمز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۳۵۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۷۳هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن ولی با ۹ واحد افزایش به رقم ۴۶۷هزار و ۵۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بازار سرمایه یک میلیون معامله به ارزش ۱۴۱ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال انجام دادند.

از بین نمادهای بورسی ۹۴ نماد مثبت و ۲۹۰ نماد منفی بوده و معدنی و صنعتی گل‌گهر، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در عین حال، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ملی صنایع مس ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس توانست با ۷۵ واحد افزایش رقم ۲۲هزار و ۸۰۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۸۳۴هزار معامله به ارزش ۱۱۴هزار و ۱۵۲ میلیارد ریال انجام دادند.

از میان نمادهای فرابورسی ۸۶ نماد مثبت و ۱۶۹ نماد منفی بودند. بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و شرکت فولاد و آهن ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس، پلمیر آریاساسول و سرمایه‌گذاری تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید