سولانا جای دوج‌کوین را گرفت

رمضان همراه اول

سولانا در ادامه رشد خیره‌کننده خود به هفتمین رمزارز برتر جهان تبدیل شد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، رمزارز «سولانا» پس از صعودهای پی در پی و سنگین خود به شدت مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است.

این رمزارز، یکی از سه رمزارز در کنار «کاردانو» و «باینانس کوین» است که تحلیلگران بانک «جی‌پی‌مورگان» بزرگترین بانک امریکا در گزارش خود به آن اشاره کرده و نسبت به سرریز بیش از حد سرمایه به طرف آنها و حبابی شدن قیمتشان هشدار داده‌اند.

همچنین لوایح ۴۴۷۴ و ۱۵۷۶ که در مجلس نمایندگان و سنای ایالتی تگزاس تصویب و توسط فرماندار این ایالت امضا شده بود، وارد فاز اجرایی شد و از این پس معاملات و تراکنش ارزهای دیجیتالی در این ایالت، تابع قوانین تجاری خواهد بود. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتالی در این ایالت، به شرط رعایت الزامات قانونی، از حمایت‌های قضایی در زمان بروز اختلافات برخوردار می‌شوند.

با افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتالی، نهادهای ناظر به دنبال قانون‌گذاری این حوزه هستند.

«گری گنسلر» رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با اشاره به ضرورت قانونمند شدن ارزهای دیجیتالی گفته است: این طبقه از دارایی‌ها بیش از آن بزرگ هستند که بتوانند به دور از سیاست‌گذاری عمومی به حیات خود ادامه دهند. ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک بازار دو تریلیون دلاری هستند و نمی‌دانم ارزش آنها پنج یا ۱۰ سال دیگر چه قدر خواهد بود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۲۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۱۳درصد بیشتر شده است.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید