بانک ملت، بالاترین سهم از تراکنش‌های بازار را حفظ کرد

رمضان همراه اول

بانک‌های ملت، ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در مرداد ۱۴۰۰ داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، در مردادماه، بانک ملت با سهم ۲۰.۲۷درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۱۹.۷۱درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، با اختلاف زیاد بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده است.

پس از بانک ملت به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، سپه، پارسیان، کشاورزی، تجارت، سامان و رسالت بیشترین سهم را از تعداد تراکنش‌ها دارند. بانک‌های ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت، سپه، سامان، رفاه و آینده بیشترین سهم را از مبلغ تراکنش‌های شبکه پرداخت بعد از ملت داشته‌اند.

بررسی سهم تعدادی بانک‌های پذیرنده از کل بازار تراکنش‌های هر یک از ابزار پذیرش نشان می‌دهد که بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به ترتیب به بانک‌های ملت (۱۹.۸۶درصد)، ملی (۱۴.۸۱درصد)، سپه (۱۰.۸۵درصد) و صادرات (۸.۱۹درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های پارسیان (۳۱.۳۱درصد)، ملی (۱۷.۷۸درصد)، ملت (۱۳.۵۱درصد) و سامان (۷.۹۷درصد) اختصاص داشته ‌است.

بیشترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت (۴۲.۵۷درصد)، آینده (۳۶.۸۱درصد)، اقتصاد نوین (۱۴.۰۹درصد) و ملی (۸.۶۵درصد) تعلق دارد.

همچنین، بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت (۱۹‌.۶۳درصد)، ملی (۱۳.۷۴درصد)، صادرات (۱۱.۶۷درصد) و سپه (۹.۶۷درصد) تعلق دارد.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت (۱۹.۷۷درصد)، آینده (۱۶.۲۱درصد)، سامان (۱۱.۹۸درصد) و خاورمیانه (۶.۷۴درصد) اختصاص یافته است.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزارهای پذیرش موبایلی هم به بانک‌های ملت (۴۵.۸۲درصد)، آینده (۲۵.۲۰درصد)، اقتصاد نوین (۱۲.۱۲درصد) و ملی (۵.۵۵درصد) تعلق گرفت.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید