احراز هویت بیش از ٩٩هزار سهامدار در سامانه سجام

رمضان همراه اول

تازه‌ترین آمار منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در مرداد ماه سال جاری ۹۹هزار و ۴۷۱ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، تعداد ۷۷هزار و ۸۸۲ ثبت‌نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت‌شده‌ها با عبور از ۹۹هزار سهامدار در مرداد ماه به ۹۹هزار و ۴۷۱ مورد رسیده است.

براساس آمار منتشر شده در تیر ماه امسال تعداد ثبت‌نام در سامانه سجام ۸۹هزار و ۱۲۰ و تعداد احراز هویت‌شده‌ها نیز ۱۱۲هزار و ۲۶۳ مورد بوده است.

براساس این گزارش تعداد نفرات ثبت‌نام شده در سامانه سجام در خرداد ماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان، تهران با ۱۶هزار و ۱۴۹ مورد، خوزستان با ۸هزار و ۶۹۴ مورد، خراسان رضوی با ۶هزار و ۱۸۲ مورد، اصفهان با ۴هزار و ۹۷۹ مورد و کرمان با ۴هزار و ۱۸۱ مورد در صدر بیشترین ثبت‌نام‌شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

پنج استان «ایلام با ۲۹۸، خراسان جنوبی با ۴۲۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۴۷۸، چهارمحال و بختیاری با ۵۲۹ و سمنان با ۶۱۳ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت‌نام‌شده‌ها در بین استان‌ها قرار دارند.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید