افزایش قیمت تایر منتفی شد

رمضان همراه اول

یک مقام مسئول در سازمان حمایت با تاکید بر ضرورت رعایت وجاهت قانونی جهت هر گونه افزایش قیمت وفق ضوابط عمومی قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها گفت: افزایش قیمت تایر با تذکر سازمان حمایت به انجمن صفی تایر ملغی شد.

اکبر تقوی شوازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به مصاحبه سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر مبنی بر اینکه از ابتدای شهریورماه سال جاری قیمت انواع تایر تولید داخل به میزان 15درصد افزایش می‌یابد، این سازمان نسبت به پیگیری موضوع از طریق انجام مکاتبه با کلیه شرکت‌های تولیدکننده تایر اقدام کرد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: سازمان حمایت ضمن مطالبه توضیح، از صحت و کیفیت انجام این موضوع و لزوم ارسال اسناد و مدارک مرتبط از سوی شرکت‌های تولیدی تایر، هرگونه افزایش قیمت برخلاف ضوابط عمومی قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها را فاقد وجاهت قانونی دانسته و عنوان کرده در صورت احراز انجام آن با شرکت‌های متخلف برابر مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.

وی بیان داشت: بر این اساس و به دنبال اقدام و تذکر این سازمان انجمن صنفی صنعت تایر هر گونه افزایش قیمت در این زمینه را کتباً ملغی اعلام کرد.

شوازی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت، مراتب را از طریق تلفن 124 در میان بگذارند تا با بررسی موضوع و در صورت احراز تخلف، نسبت به تشکیل پرونده اقدام شود.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید